INNHOLDSUTVIKLING

Alle har en historie å fortelle. Disse lever vi av å finne og formidle.

DNX lager unikt og relevant kvalitetsinnhold som gir effekt. Vi vil engasjere, interessere og bevege målgruppen. 

mobil-case.png

KVALITET & KREATIVITET

Våre historiefortellere og innholdsrådgivere er tidligere journalister, fotografer, kreatører og designere med lang erfaring fra noen av landets ledende mediehus og byråer. 

DNX er en partner som bidrar hele veien fra strategi og rådgivning til produksjon, publisering og effektdokumentasjon. 

eksempler.png

SKREDDERSYDD
INNHOLD

Kort fortalt er det tre virkemidler vi prioriterer høyt for å kunne levere kvalitet og effekt: 

Journalistisk metode: Bruk av verktøy og virkemidler fra journalistikken for å lage kvalitetsinnhold som er ekte og engasjerende.

Kreativitet: Konsepter, vinklinger, visuelle virkemidler og presentasjon som gjør at innholdet overrasker, oppleves unikt og huskes.

Innsikt: Innsikt om alt fra bransjen og markedet til målgruppen og kanalene for å være relevant, treffe målgruppen og levere dokumenterbare resultater. 

sas.png

KVALITET & KREATIVITET

Skal man skape kjennskap, spre kunnskap eller utløse salg? Er det B2B eller B2C? Er målgruppen beslutningstakere eller folk flest? Hvilke kanaler er best egnet? Behovene er varierte og mulighetene er mange.

For oss er innhold et vidt begrep – og vi liker å utfordre rammene med nye måter å formidle og presentere historiene. Det kan være tekst, foto, video, podcast, animasjoner, grafikk, konkurranser, explainere, interaktive tjenester, møteplasser – og skreddersydde kombinasjoner av disse.

Ansvarlig utgiver: Dagens Næringsliv AS
Christian Krohgs gate 16, NO-0186 Oslo

Kontakt oss   Personvern   Cookies   Annonse

DN hvit.png
DNX_logo_white_transparent.png