DISTRIBUSJON

Gjennom DNX får du mulighet til å komme tett på leserne i Norges viktigste næringslivsavis.

Over én million nordmenn leser DNs produkter i løpet av en uke, og disse er både høyt utdannede, samfunnsinteresserte og ressurssterke på mange områder.

Image-uploaded-from-iOS-3-e1521199002382.jpg

TREFF RIKTIG

MÅLGRUPPE

DN-leserne er blant de mest kjøpesterke i landet, med høyere inntekt og forbruk enn gjennomsnittet.

De er interessert i næringsliv og økonomi, aksjer og politikk. Men også fritid og livsstil - alt fra musikk, mat og reise til bil, mot, teknologi og friluftsliv.

Dagens Næringsliv er det største papirmediet blant ledere og beslutningstakere i norsk næringsliv og offentlig sektor.

» Du kan lese mer om DNs målgruppe her

Vi tilbyr distribusjon på Dagens Næringsliv (nett og papir), i livstilsmagasinet D2, smak.no og i NHSTs globale publikasjoner. I tillegg kan vi kjøre distribusjon i sosiale medier som Facebook og LinkedIn.

bilde-dnx2-e1518637006433.jpg

DAGENS NÆRINGSLIV

& D2

Vi tilbyr også skreddersydde oppslag eller enkeltsider for kunder som ønsker å annonsere i D2 eller Dagens Næringsliv. Innholdet kan enten utvikles kun med tanke på print, eller tilpasses fra en digital versjon.

Annonser i DN og D2 som er produsert av DNX får en visuell profil som passer godt inn med det redaksjonelle innholdet. Logo til avsender vil være godt synlig på samme side. Innholdet merkes med «annonsørinnhold» øverst i høyre og/eller vestre hjørne, for tydelig å skille overfor leseren at dette ikke er redaksjonelt innhold.

VÅRE LØSNINGER

premium.png
seksjon.png
nativ.png

PREMIUM

native

Seksjon

DNX-INNGANGER

Ved å produsere innholdet gjennom DNX, får du tilgang til våre beste plasseringer på DN.no.

adplay.png
adplay-artikkel.png

På fronten

I artikkel

VIDEO-INNGANGER

Gjennom vår løsning med PLAYAD kan vi tilby direkte visning av video på fronten av DN eller inne i artiklene. Denne løsninger passer perfekt til for eksempel explainers.

PRINT

DNX tilbyr oppslag eller enkeltsider for kunder som ønsker å annonsere i D2 eller Dagens Næringsliv. Dette innholdet kan enten utvikles kun med tanke på print, eller tilpasses fra en digital versjon.

Annonser i DN og D2 som er produsert av DNX får en visuell profil som passer godt inn med det redaksjonelle innholdet. Logo til avsender vil være godt synlig på samme side. Innholdet merkes med «annonsørinnhold» øverst i høyre og/eller vestre hjørne, for tydelig å skille overfor leseren at dette ikke er redaksjonelt innhold.

sas.png
Ecco.png

DN PAPIR

D2

SLIK JOBBER VI

  • 1. IDÉWORKSHOP - OPPSTART

    Innholdsplan, Distribusjonsplan og KPI-er settes.

  • 2. PRODUKSJON AV INNHOLD

    Innholdsprodusent lager innholdet etter innholds– og distribusjonsplan.

  • 3. GODKJENNELSE AV INNHOLD

    Innholdet sendes og klargjøres for distribusjon.

  • 4. TRACKING OG ENDRINGER

    UTM-haler og tracking legges på innholdet. Eventuelle endringer på innhold og design legges inn og godkjennes av kunde.

  • 5. KAMPANJESTART OG DISTRIBUSJON

    Innholdet distribueres etter avtale og innganger blir optimalisering underveis.

  • 6. RAPPORTERING

    Som kunde får du tilsendt rapport underveis og en sluttrapport når kampanjen er ferdig.

  • 7. EVALUERING

    Samarbeidet og kampanje evalueres og eventuelle nye målsetninger settes.

Ansvarlig utgiver: Dagens Næringsliv AS
Christian Krohgs gate 16, NO-0186 Oslo

Kontakt oss   Personvern   Cookies   Annonse

DN hvit.png
DNX_logo_white_transparent.png