BENCHMARKS

Oppdatert 12.02.2020

CTR: TOTALT

0,49%

0,52%

CTR: DESKTOP

CTR: MOBIL

0,52%

CTR: TABLET

0,85%

NÅDD BUNNEN AV ARTIKKELEN

PÅ SIDEN MER ENN 7 SEK.

81%

25%

LESETID GJENNOMSNITT

01:59

AKTIV
LESETID

01:37

Sidevisninger: Antall ganger siden har blitt lastet inn eller blitt åpnet av noen

Unike sidevisninger: Antall cookies/enheter som har vært inne i saken

Lesetid: Gjennomsnittlig tid artikkelen har vært oppe i en lesers nettleser (Internet Explorer, Google Chrome, Firefox etc.)

Aktiv lesetid: Gjennomsnittlig lesetid hos lesere som har nådd bunnen av saken.

Lest mer enn 7 sekunder: Antall lesere som fortsatt er inne i artikkelen etter 7 sekunder.

Nådd bunn av saken: Antall lesere som har scrollet ned til slutten av siden.

Impression: Antall visninger av annonsen

Klikk på annonsen: Antall klikk på annonsen

CTR: Angir hvor mange klikk artikkelen din har fått i forhold til antall visninger. Suksessen til en kampanje kan ikke bedømmes utelukkende etter CTR; formålet med kampanjen, budskapet, oppfordring til handling osv., må også tas med i betraktningen. Vi opplever også noen ganger at det kan utgjøre en forskjell om budskapet er rettet mot B2B, B2C eller employer branding.

DNX og Dagens Næringsliv benytter følgende kilder til analyse og rapportering på sine annonseprodukter: Adobe Analytics, Linkpuls og Ad Manager by Google.

ORDLISTE

Ansvarlig utgiver: Dagens Næringsliv AS
Christian Krohgs gate 16, NO-0186 Oslo

Kontakt oss   Personvern   Cookies   Annonse

DN hvit.png
DNX_logo_white_transparent.png